Nenašli jste pod stromečkem to, co jste si přáli? Žádný problém!

U nás po Vánocích snadno vyměníte nevhodný dárek nebo dárek, který se objevil pod stromečkem několikrát.

Kdo může vrátit nevhodný vánoční dárek?
Tato možnost se týká všech našich zákazníků, tj. kteří nakoupili přes e-shop, telefonicky nebo na prodejně v období od 1. 11. do 24. 12. 2017.

Do kdy a jak mohu nevhodný vánoční dárek vrátit a vyměnit za jiný? 
Nejpozději do 13. 1. 2018 přinést nevhodný dárek přímo na jednu z našich 18 prodejen a to originálně zabalené, včetně všech součástí a příslušenství, nepoškozené a nepoužité spolu s paragonem nebo dodacím listem. Následně si přímo na prodejně vyberete jiný dárek, dle vlastního vkusu. (Vybrané zboží musí být minimálně za stejnou cenu jako to, které vracíte, při výběru zboží s vyšší cenou rozdíl doplatíte.)

Jsou s výměnou spojeny nějaké poplatky?
Ne. Tuto možnost výměny nevhodného dárku pro naše zákazníky poskytujeme zcela ZDARMA!

Tento web využívá soubory cookies, které mu pomáhají poskytovat, zlepšovat a personalizovat služby. Jeho používáním souhlasíte také s využíváním cookies pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech.
Rozumím